ساخت آنلاین برنامه اندروید بدون دانش کدنویسی

برنامه نویسی اندروید بدون نیاز کدنویسی

در این بخش از سری مقالات آموزشی ‘ خانه وبسایت ‘ قصد داریم به شما ساخت برنامه ی اندروید رو بدون نیاز به دانش کدنویسی و برنامه نویسی اندروید آموزش بدیم .

برنامه نویسی اندروید که این روزها بازار خوبی برای برنامه نویسان داراست ٬ علی الخصوص در ایران خوب جایی برای خود باز کرده است . که مطمئنا در خانواده ی شما حداقل یک نفر از اعضای خانواده موبایلی با سیستم عامل اندروید دارد ٬ و شاید شما دوست داشته باشید برنامه ای اندرویدی بسازید بدون اینکه علم خاصی داشته باشید .

برای اینکار چند سرویس آنلاین برای انجام این امر تعبیه شده اند ٬ که ما به معرفی آنها میپردازیم ٬ با ما همراه باشید .

 

سیستم ساخت برنامه اندروید آنلاین AppsGeyser

برنامه نویسی اندروید آنلاین

شما با استفاده از AppsGeyser  میتوانید به راحتی برنامه ی اندروید خود را ساخته ٬‌ دموی آنلاین آن را ببینید و از آن خروجی .apk بگیرید ! بدون محدودیت در زمان مصرف ٬ ولی مشکلی شاید بر بخورید تبلیغات حین کارکردن با برنامه است . ولی بخاطر رایگان بودن این برنامه شما را راضی نگه میدارد.

برای اینکه بخواهید از امکانات کامل‌ آن بهره ببرید میبایست پلن خود را از حالت free  خارج کرده و مبلغی را به صورت سالیانه به این شرکت پرداخت کنید که پیشنهاد نمیشود .

پس از باز کردن سایت روی گزینه ی Creat now کلیک کنید ٬ سپس در صفحه ای جدید نوع پلتفرم برنامه ی خود را انتخاب کنید ( گزینه های موجود : website , messenger , browser , blog , video downloader و … میباشد ) .

سپس نام برنامه ای که قرار است بسازید را تایپ کنید .

پس از آن میبایست عضو سایت شوید !

پس از عضویت برنامه ی شما وارد بخش طراحی اولیه میشود ٬ طراحی های لازم را انجام دهید ( قرار دادن دکمه ها و تصاویر و… ) و سپس برنامه را پابلیش کرده و دانلود نمایید .

آدرس وبسایت : www.appsgeyser.com

 

 

سیستم ساخت برنامه آنلاین اندروید Appypie

ساخت برنامه اندروید

با استفاده از Appypie نیز میتوانید این امر را صورت دهید ! این سیستم به نسبت شرکت قبلی راحت تر و حرفه ای تر است ! سریعتر خروجی را دریافت میکنید و در انجام امور راحت تر هستید .

روی Create app کلیک کنید ! نام برنامه و نوع دسته بندی کاری خود را مشخص کنید ٬ گزینه ی next را بزنید ٬ هر آنچه لازم دارید به برنامه اضافه کنید و روی گزینه ی save & Finish کلیک کنید ٬ سپس میباست عضو شده و برنامه ی خود را دانلود کنید ! ( دقت داشته باشید برنامه ی شما بین بازه ی زمانی ۱۰ الی ۳۰ دقیقه طول میکشد که آماده شود )

آدرس وبسایت : Appypie.com

 

به همین راحتی شما نیز میتوانید برنامه ی اندرویدی برای خود بسازید و برای دوستان خود به اشتراک بگذارید !


علی حاتمی - برنامه نویس و توسعه گر وب ٬ علاقمند شدید به IOS و سیستم عامل های تولیدی شرکت اپل ٬ موسس وب سایت های : فیسبوکی ٬ فارسی.نت ٬ سئوپرس‌ ٬ یک قدمی ٬ تنظیمات و چندی دیگر ... به امید زندگی شادتر :)

اولین نفری باشید که در این مقاله نظر میدهید

نظر خود را بگذارید